Rezervacija termina: +387 35 277 666

Dijagnoza i terapija anemije

Anemije se dijagnosticiraju umanjenim brojem eritrocita, hemoglobina ili hematokrita u krvnoj slici.

Postoje različiti tipovi i klasifikacije anemija.

Tako se mogu klasificirati prema veličini ili obliku eritrocita ili prema mehanizmu koji uzrokuje smanjenje broja eritrocita.

Mikrocitna anemija označava da je broj eritrocita smanjen dok makrocitna anemija označava povećane eritrocite.

Kod anemija se liječe osnovni poremećaj koji je uzrokuju anemiju.

U zavisnosti od uzroka, potrebno je nadoknaditi željezo, folnu kiselinu, vitamin B12, zaustaviti krvarenje ili liječiti hroničnu bolest u podlozi.

Anemija je stanje koja u velikom broju slučajeva zahtijeva dugotrajni liječnički nadzor.

Zašto Life'm?

U ugodnom ambijentu sa medicinskim osobljem koje posvećeno pacijentu, pruža vam se kompletan medicinski tretman od početnog razgovora sa ljekarom i kliničkog pregleda, do obavljanja dodatnih pregleda i pretraga.
Ljekari specijalisti i subspecijalisti Poliklinike Life'm su vodeći stručnjaci u svojim oblastima, iza kojih stoje mnogi naučni i stručni radovi objavljeni u najprestižnijim medicinskim publikacijama, a prije svega brojni zadovoljni pacijenti.
Pregledi i pretrage se obavljaju korištenjem najmodernije medicinske opreme od globalnih lidera u medicinskoj industriji, uz poštivanje ISO standarda u kvaliteti pružanja medicinskih usluga.

Rezervacija termina

Rezervišite svoj termin odmah ispunjavanjem kratke forme!